Gnagare ?

Hur tänker man egentligen ... D skiljer sig inte så mycket på vissa tankebanor nu som för 15 år sedan ... Min stackars svärmor hjälpte mig i den oreda jag skapat & va hände när jag kom hem ? Jo , jag satte mig i nästa ...

När jag kom hem tänkte jag för mig själv - fy faan , så här kan jag inte se ut ... Jag färgar av håret !  & mycket riktigt gick jag in i badrummet & hämtade kartongen m avfärgning .

Medans jag noggrant smetad in avfärgningen i håret log jag för mig själv & sade adjö till d korpsvarta rusket till hår , satte upp allt prydligt i en klämma & satte på tv'n .

Efter 10 minuter går jag in i badrummet igen & smetar i resterande i utväxten , vill ju inte att den ska bli ljusare än resten av håret ...

20 min efter det går jag tillbaka in i badrummet & sköljer ur håret & tittar mig i spegeln & där på andra sidan glaset står där en 30 årig kvinna , rätt lik mig faktiskt men denna kvinna har en sinnessjuk hårfärg , hon är gul i hårbottnen & sedan håller denna gula färg i sig i ca 5 cm för att sedan avlösas i en korpsvart färg ...

Jag tar mig för huvudet & tänker , detta kan inte vara jag !! Jag går & lägger mig & hoppas på att vakna & inse att detta var en dröm men kl 7:30 i morsen stod denna sinnessjuka AIK färgade kvinna & hånlog mot mig ....

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, me vad fan :P. Man ska ju inte hålla på med kemi hemma :P

2009-08-17 @ 20:49:16
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Susann Nilsson

Haha! Men AIK färg vilket lyx:)

2009-08-20 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0